آرشیو موضوعی
شاخه
 کاهش مدت زمان رسیدگی به درخواست شهروندان شمال شرق تهران در سامانه 1888
رییس سامانه 1888 شهرداری منطقه 4 تهران رسیدگی به درخواست های شهروندان را از اولویت مهم خواند و افزود: مدت زمان پاسخگویی به درخواست شهروندان در سامانه 1888 به یک هفته کاهش یافت.
1397/4/28
رئیس سامانه 1888شهرداری منطقه چهارگفت: جلسه آسیب شناسی حوزه های اجرایی با توجه به پیام های ثبت شده شهروندان با هدف کاهش موضوعات پرپیام در ناحیه دو برگزار شد.
1397/4/11
سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 4 اقدام به برگزاری یک کارگاه آموزشی به همراه مسابقه با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان سطح منطقه با نحوه عملکرد و فعالیتهای سامانه در دبیرستان شهید صادقی کرد
1397/3/19
شهردار منطقه چهار اعلام کرد/شناسایی و رفع معضلات محلات با نظارت شهروندان شمال شرق تهران
شهردار منطقه چهار تهران با تاکید بر افزایش کمی و کیفی پاسخگویی به درخواست های مردمی گفت: پاسخگویی شفاف به سامانه های مردمی 137 و 1888 اعتمادسازی و جلب مشارکت های مردمی را افزایش می دهد.
1397/3/12
سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 4 نسبت به معرفی این سامانه با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان سطح منطقه با نحوه عملکرد و فعالیتهای سامانه در دبیرستان امام محمد باقر (ع) اقدام کرد.
1397/2/25
ارتباط مستقیم شهردار منطقه 4 باشهروندان شمال شرق تهران درسامانه 1888
شهردار منطقه چهار تهران از طریق سامانه 1888 به مشکلات و درخواست های شهروندان در حوزه های مختلف شهری پاسخ می دهد.
1397/2/24
ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 4 تهران اقدام به برگزاری جلسه فصلی بهار ستاد مدیریت بحران ناحیه 5 با محوریت بروز رسانی سیستم مدیریت بحران ناحیه و ارائه گزارش عملکرد ستاد کرد.
1397/2/16