شهردار منطقه 4 در جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888 تاکید کرد:پاسخگویی صریح به درخواست های مردمی دغدغه اصلی مدیران منطقه 4
  شهردار منطقه 4 در جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888 تاکید کرد:پاسخگویی صریح به درخواست های مردمی دغدغه اصلی مدیران منطقه 4
شهردار منطقه 4 با حضور در مرکز نظارت همگانی 1888 سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: رسیدگی به خواست های به حق و قانونی شهروندان و رفع نیازهای ضروری محلات باید دغدغه اصلی مدیران مجموعه منطقه 4 باشد.
1397/2/26



به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، سید علیرضا حسینی در گفتگوی تلفی با شهروندان منطقه 4 از طریق تلفن 1888 گفت: فراهم نمودن اینگونه فضاهای پاسخگویی برای ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی شهروندان قابل اهمیت و ضروری است.
وی اضافه کرد: انجام دیدارهای رودررو و یا تلفنی شهروندان با مدیران شهری می تواند در افزایش آگاهی شهروندان و آشنا نمودن آنان با قوانین و مقرات مؤثر باشد و مدیران شهری نیز با مشکلات و خواسته های به حق و قانونی مردم آشنا می شوند و این فرصت ها را باید غنیمت شمرد .
وی تصریح کرد : اگر با مردم صادق باشیم و آنان را با دستور العمل و قوانین موجود آگاه سازیم آنان قطعا به قانون تمکین خواهند کرد و این آگاهی دست افراد فرصت طلب را کوتاه خواهد کرد .
وی اضافه کرد: نشست های ماهیانه با شورایاران به عنوان پل های ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری، بازدیدهای میدانی هفتگی از سطح محلات و حضور در مساجد از جمله اقداماتی است که در جهت شهروند مداری و کسب رضایتمندی شهروندان در اولویت قرار دارد .
گفتنی است شهردار منطقه 4 به صورت تلفنی با 60 نفر از شهروندان طی 2 ساعت گفتگو کرد.print
rating
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.